Pendrive reklamowe

Pendrive jako gadżet reklamowe. „Żeby dostać, trzeba dać” – brzmią słowa piosenki Kasi Stankiewicz. I choć mają one wydźwięk bardziej metaforyczny, zawierają prawdę uniwersalną – także tą sprawdzającą się w handlu. „Żeby dostać – trzeba dać” – świetnie bowiem wiedzą o tym handlowcy i specjaliści od reklamy. I temu też właśnie służą gadżety reklamowe. Jakie? Na przykład pendrive – czyli rodzaj przenośnej, komputerowej pamięci w formie USB. Pendrive służą nam często, na co dzień. Wielu z nas ma ich znacznie więcej, niż jeden. Nigdy ich za mało…Pendrive reklamowy tym jedynie różni się od innych, że jest zaopatrzony w logo reklamowanej firmy. Dystrybucją takich pendrivów trudnią się oddzielne firmy, obecne na terenie całej Polski. Bez problemu też można zamówić je droga internetową.Na cenę pendriva składa się wydrukowanie na nim logo (a czasem też zaprojektowanie go) oraz rodzaj pendriva i ilość zamawianych sztuk (na ogół im więcej, nim taniej od sztuki). Pod pojęciem „rodzaju pendriva” rozumie się tu zaś przede wszystkim jego pojemność. Do wyboru mamy pandrivy od 1 do nawet 62 GB. Jeśli więc rozważamy, jaki gadżet raklamowy przysłuży się naszej firmie, warto rozważyć pendrive reklamowe.

Leave a Reply

Polecamy
  • Hosting stron internetowychHosting stron internetowych
    Tworzenie strony internetowej – pierwsze kroki. Kiedy planujemy stworzenie strony internetowej naszej firmy, musimy najpierw zapoznać się z usługami, których wykupienie będzie konieczne do funkcjonowania tej strony w sieci.Jak powszechnie …
  • Notesy z logoNotesy z logo
    Nowoczesne formy reklamy. Każdy przedsiębiorca zdaje sobie sprawę, że dobrą opinię bardzo trudno zdobyć, jednocześnie bardzo łatwo jest ją stracić. Będąc właścicielem firmy z jakiejkolwiek branży warto dbać o jej …
Najnowsze komentarze